منة فضالي ترد على إهانة محمد فؤاد وحسبي الله ونعم الوكيل!

منة فضالي ترد على إهانة محمد فؤاد وحسبي الله ونعم الوكيل!

ردت الفنانة منة فضالي، على التصريحات المهينة التي أطلقها ضدها الفنان المصري محمد فؤاد خلال حواره في أحد البرامج التلفزيونية.
محمد فؤاد ومنة فضالي (4)
كتبت منة عبر صفحتها: “أول حاجة عاوزه اقولها بخصوص الفنان محمد فؤاد، أنا حزينه جداً بجد من اللي هو قالو، لان ولا حاجه من اللي قالها دي حصلت، وعندي شهود علي كده، بس مش علشان يبان انه مظلوم يغلط، طب لو انا فعلاً اللي عملت كده ليه هو كمل اليوم و ممشيش ليه، و لما سألوني وقتها قولتلهم كلامه يحترم و مرددتش، و كلمني اعتذر لي، وقالي أنا محققولك ودلوقتي بيقول كلام غير اللي قالو حتي قبل كده، وأنا مش حرد غير بكلمه واحدة – حسبي الله و نعمه الوكيل – ربنا عالم بكل شيء”.
محمد فؤاد ومنة فضالي (2)
كان فؤاد قد قال عن صوره مع فضالي في عيد ميلادها أنها “اتزقت عليه”، وشعر أن هناك حيلة مدبرة ضده، وتأكد من شعوره عندما وجدها تتظاهر بالسقوط عليه، وفوجئ بعدها بتصويره من قبل المصورين، مؤكدًا أنه استبعدها من فيلمه (تيفا وتوما في أرض الحكومة).

0 Komentar untuk "منة فضالي ترد على إهانة محمد فؤاد وحسبي الله ونعم الوكيل!"

.

تابعنا على الفيس بوك

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

الأكثر قراءة

الشروط والاحكام | سياسه الخصوصيه | تواصل معنا